Gra w podróży drogowej wypełniona marzycielskimi obrazami
DZIEWCZYNY ZROBIŁY PUDDING, opracowane przez Kazuhide Oka i wydane przez KAMITSUBAKI STUDIO, to gra przygodowa napędzana narracją. Osadzone w świecie, w którym ludzie znikają, gra śledzi dwie dziewczyny, Sumibi i Nikomi, gdy przemierzają postapokaliptyczne krajobrazy, starając się zrozumieć tajemnice stojące za tym zjawiskiem, spotykając nowych bohaterów.
DZIEWCZYNY ZROBIŁY PUDDING koncentruje się na eksploracji, interakcji z postaciami i unikalnym połączeniu powieści wizualnej i lekkich mechanik przygodowych. Gracze postępują, prowadząc protagonistki i angażując się w rozmowy, a gotowanie służy jako sposób na odblokowanie nowych dialogów. Doceniaj i rozumiej ludzi o wątpliwych motywach, podczas gdy nawiązujesz nowe połączenia.
Cicha eksploracja cichego świata
GIRLS MADE PUDDING stawia cię w roli Sumibi lub Nikomi, dwóch dziewczyn podróżujących przez świat, w którym ludzie zniknęli. Gra wyzwa cię do odkrywania tajemnic świata poprzez eksplorację, dialogi i gotowanie. Podczas interakcji z ludźmi pojawi się cała masa nowych dialogów, a poprawna odpowiedź przybliży cię do tajemnicy.
Gra koncentruje się na postępie narracyjnym, napędzanym interakcjami postaci i ich eksploracją otoczenia. Będziesz musiał zbierać składniki, gotować posiłki, oferować je znajomym i podróżować do różnych miejsc, co wszystko przyczynia się do rozwijającej się historii. Gra zawiera również elementy przetrwania i zarządzania zasobami, chociaż są one drugorzędne w porównaniu do narracyjnego nacisku gry.
Ta gra prezentuje perspektywę z góry z marzycielskimi obrazami rozsianymi po całej grze. Podczas gdy fani wizualnych powieści pokochają tę grę, inni mogą mieć trudności z nawigowaniem przez jej długie rozmowy z postaciami. Rozgrywka może być czasami pasywna lub nudna, ale tak jest zaprojektowane. Na koniec, gra nie ma trybu wieloosobowego, więc nie możesz grać w nią z przyjacielem.
Koszmar wypełniony cudami
GIRLS MADE PUDDING oferuje unikalne połączenie elementów powieści wizualnej i przygody, koncentrując się na interakcji postaci i eksploracji w melancholijnym i tajemniczym otoczeniu. Jego nacisk na narrację i atmosferę tworzy refleksyjne doświadczenie, które zaprasza do introspekcji, nawet jeśli brak trybu wieloosobowego może nie przypaść do gustu każdemu. Mimo to, jego emocjonalna głębia i senna rzeczywistość czynią go niezapomnianą i cichą, poruszającą podróżą.










